ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو برای بهبود عملکرد آبرسانی پوست
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو برای بهبود عملکرد آبرسانی پوست

فهرست مطالب [نمایش فهرست]

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو  , ماسک طبیعی سفیده تخم مرغ برای درمان پوست : در بین ماسک های صورت ماسک سفیده تخم مرغ یکی از ماسکهای طبیعی و دارویی به حساب می آید . از خواص سفیده تخم مرغ می توان به رفع برخی از بیماری های پوستی مانند : جوش , آکنه از بین بردن چین و چروک پوست , تنگ کردن منافذ پوست و جذب چربی اضافی پوست صورت اشاره کرد.

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو

از این رو ماسکی که با سفیده تخم مرغ تهیه می شود برای برطرف کردن بیماری هایی که در بالا اشاره کردیم بسیار مفید خواهد بود. به راحتی می توان ماسک سفیده تخم مرغ را بدون صرف هزینه اضافی در منزل تهیه کنید و برای مدت های طولانی از آن استفاده کنید تا همیشه پوستی شفاف و روشن داشته باشید . و از شر بیماری های اذیت کننده پوستی راحت شوید.

توجه داشته باشید که ماسک صورت سفیده تخم مرغ هیچ نوع خطری برای صورت و پوست شما ندارد و درمان مناسبی برای بیماری های پوستی ضعیف می باشد.
برای دریافت نتیجه بهتر از ماسک سفیده تخم مرغ قبل از استفاده پوست صورت خود را کاملا تمیز کنید تا ماسک به خوبی جذب پوست شما شود.

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو

از خواص ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو میتوان به روشن تر کردن , صلف و نرم کردن پوست صورت اشاره کرد . از دیگر مزایای استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو می توان به تنگ کردن منافذ پوستی اشاره کرد.

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو سلولهای از بین رفته پوست را لایه برداری می کند و مانع ایجاد چین و چروک بر روی پوست می شود.

روش تهیه ماسک سفیده تخم مرغ

  • سفیده تخم مرغ را جدا می کنید .
  • آب یک عدد لیموی متوسط را به سفیده تخم مرغ اضافه کنید.
  • مخلوط را به صورت کامل هم بزنید به صورتی که کاملا یک نواخت شود.

ماسک را به صورت خود بمالید و بعد از ۳۰ دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید . توجه داشته باشید از تماس ماسک با چشمانتان جلوگیری کنید.

ماسک سفیده تخم مرغ و آبلیمو موجب تنگ شدن منافذ روی پوست می شود و از ورود ذرات به داخل پوست جلوگیری می کند که مانع از جوش زدن می شود همچنین به عملکرد پوست برای آبرسانی بهتر کمک می کند.

برچسب ها: , , , , , , , ,



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: